ADHD

اغواگری قسمت چهاردهم کتاب مدل ها

اغواگری قسمت چهاردهم کتاب مدل ها : بسیاری از مردانی که از این نوع کتاب روانشناسی روابط پیروی میکنند،حتی نمیتوانند به این حد از رابطه برسند.شاید انها بتوانند به اندازه یک ساعت و حتی چند دقیقه قبل از اینکه به لکنت بیفتند، تاثیر جادویی بر وضعیت بگذارند.این استرس ها به خاطر نقش بازی کردن است.

یادگیری این تکنیک ها و جملات تاثیرگذار بدون اینکه حقیقی باشند و یا نمایانگر سطح شخصیت شما باشند و تنها به صورت موقتی مقدار نیازمندی شمارا پایان دهند،تنها یک راه حل سطحی و موقتی است.

این یک تسکین کوتاه و موقتی  برای یک مشکل دائمی است که باعث ایجاد استرس بیشتر میشود. و در نهایت باعث میشود که ما راجع به خودمان احساس بدتری پیدا کنیم. غلبه بر نیاز این نیست که یاد بگیریم چه بگوییم یا چیزهای جدیدی برای گفتن داشته باشیم بلکه مربوط به تغییر در طرز فکر شما،

درک خود و احترام به خود است.این موضوع به سادگی تغییر طرز فکر شما راجع به زنان است.

یک لحظه در نظر بگیرید …

__که در هنگام ملاقات با یک خانم، به جای نگرانی از اینکه آیا او از شما خوشش می آید و یا نه، به این فکر کنید که آیا شما از او خوشتان آمده است؟

__ که به جای احساس نیاز به تحت تاثیر قرار دادن او،به این فکر کنید که آیا او شمارا متاثر کرده است؟

__که به جای اینکه در سکوت فکر کنید که چه بگویید تا او به شما علاقه نشان دهد،سکوت کنید و ببینید که او برای جلب علاقه شما  چه چیزی میگوید

__که به جای انتظار کشیدن برای تماس گرفتن او،هنگامی که او منتظر تماس شماست،خود را به انجام کاری مشغول کنید.

__به جای نگرانی برای اینکه آیا شما به اندازه کافی قد بلند ، خوش ظاهر،استخوانی هستید و یانه، به این فکر کنید که آیا او برای دیدن خصوصیات خوب شما،زیادی سطحی نگر هستند و یا نه.

__به جای تلاش برای ایجاد یک قرار فوق العاده، تصمیم بگیرید زنی که به شما علاقمند است نیاز به قرار عالی نخواهد داشت.

به جای صحبت راجع به چیزی که او به آن علاقمند است،میتوانید مبحثی را انتخاب کنید که خودتان دوست دارید و ببینید آیا او علاقه نشان میدهد و یا خیر.

__ جای اینکه به دنبال مورد تایید بود از طرف او باشید،ببینید که او با رفتارش باعث تایید شدن از طرف شما میشود یا نه.

__به جای ناراحتی از اینکه چرا او نمیخواهد با شما باشد،به این فکر برسید که شاید به نفعتان نبود که با او میماندین.

شاید همه اینها خودخواهانه به نظر بیایند،اما در حقیقت به آن داشتن مرز های قوی و عزت نفس بالا می گویند و خصوصیات یک مرد جذاب و بی نیاز نامیده میشوند.

اغواگری قسمت چهاردهم کتاب مدل ها

ترجمه : فاطمه حیدری

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *