ADHD

اغوا گری قسمت پانزدهم از کتاب مدل ها

اغوا گری قسمت پانزدهم از کتاب مدل ها : شاید همه اینها خودخواهانه به نظر بیایند،اما در حقیقت به آن داشتن مرز های قوی و عزت نفس بالا می گویند و خصوصیات یک مرد جذاب و بی نیاز نامیده میشوند.

تنها برای کسانی وقت بگذارید که برای بودن با شما وقت صرف میکنند و فقط علاقه به ملاقات کسی داشته باشید که به ملاقات با شما علاقه نشان میدهند.نگران چیزی باشید که شمارا خوشحال میکند نه دیگران را.به دنبال اشخاصی بگردید که به نیاز های شما توجه میکند نه اینکه فقط به نیاز های خودشان نگاه کنند. خودتان را تغییر دهید تا تبدیل به شخصی شوید که خودتان دوست دارید،نه صرفا شخصی که شما فکر میکنید زنان دوست دارند باشید.

زیرا از قضا ، این چیزی است که زنان می خواهند شما باشید: مردی که می خواهد تبدیل به شخصی شود که خودش میخواهد.

زنان جذب مردانی میشوند که به آنها احترام میگذارند و قابل اعتماد هستند. اگر شما دائما به دنبال اینکه چه بگویید یا چه احساسی داشته باشید تا تایید دیگران را به دست بیاورید بگردید،چگونه میشود به شما اعتماد کرد؟

شما همان چیزی هستید که دیگران را به خود جذب می کند (یا دفع می کند)،نه با کلماتتان و نه با من اهمیتی به میزان جذابیت آن زن نمیدهم. آیا او به اندازه کافی برای شما خوب است؟ آیا او بی عیب است؟ معیار های شما را داردا؟ آیا او باهوش ،موقر ، دلسوز است؟

آیا حاضر دردقیقا در جایی که به شما توهین کرد و یا باعث شکستن اعتماد شما بشود او را ترک کنید؟

اگر جواب شما به سوالات بالا منفی است،پس به همین دلیل است که همین حالا هم با او در رابطه نیستید.

تنها مشاوره واقعی آشنایی ، بهبود بخشیدن به خود است. بر روی خود کار کنید، اضطراب خود را از پا دربیاورید،شرمساری خود را برطرف کنید و از خود و کسانی که برای شما مهم هستند مراقبت کنید.

خودتان را دوست داشته باشید،در غیراینصورت هیچکس شمارا دوست نخواهد داشت.

اغوا گری قسمت پانزدهم از کتاب مدل ها

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *