ADHD

قسمت اول : خودشیفتگی و جبران بیش از حد

قسمت اول : خودشیفتگی و جبران بیش از حد هنگامی که یک مرد تمام زندگی خود را صرف وابستگی به دیگران و باز کردن حساب بیش از حد بر روابط کرده است ،انجام کار درست برای تبدیل  کردن خود به مردی با اعتماد به نفس و جذاب آسان نیست.

برای تبدیل شدن به شخص بدون وابستگی ، انسان باید عزت نفس ، احساس سلامت درمورد شناخت شخصیتی، شایستگی های اجتماعی و عادات زندگی سالمی داشته باشد. این تغییرات اغلب یک فرایند طولانی و دردناک است که موجب کمی درونگرایی، تردید، شک ، عصبانیت ، ناامیدی ، تغییر سبک زندگی و غیره میشود.

اما یک میانبر وجود دارد و آن نگاه ابزاری به زن هاست و دیدن آنها به عنوان یک جام قهرمانی یا شئ با ارزش که بالای سر می گیرید و با آن در سرتاسر میدان،جلوی دیگران رژه رفتن است!

همانطور که قبلاً نیز گفتم ، برخی از مردان سعی می کنند که عدم نیاز خود را با نقش بازی کردن نشان دهند. در نهایت چگونگی از بین رفتن این موضوع در طولانی مدت قبلا مشاهده کرده ایم.

اما مردان دیگر بیش از حد جبران می كنند زیرا برای آن ها خیلی سخت است که طرز فکر دیگران راجع به خودشان را رها کنند و روی پای خود بایستند.بنابراین آنها کاملا به سمت مخالف می روند و تنها به خودشان اهمیت میدهند. آنها خودشیفته و خودمختار می شوند و روابط خود را به عنوان وسایل نقلیه برای به دست آوردن مزایای خاص میبینند و به نیاز های طرف مقابلشان کاملا بی توجه میشوند.

مردان وابسته حتی اگر باعث آسیب به خودشان شود باز هم تنها به نیاز های دیگران اهمیت میدهند مردان غیر نیازمند به دنبال تقاطع ای هستند که  می توانند نیازهای خود و نیازهای شریک زندگی خود را از طریق آن برآورده سازند.

مردان خودشیفته بیش از حد لزوم تنها به فکر رفع نیاز های خود هستند.

قسمت اول : خودشیفتگی و جبران بیش از حد

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *