ADHD

قسمت دوم : خودشیفتگی و جبران بیش از حد

قسمت دوم : خودشیفتگی و جبران بیش از حد مردان خودشیفته معمولاً این کار را با ایجاد انواع باورهای دروغین در مورد حقارت یا تفاوت زنان، چگونگی ناتوانی زنان از نظر عقلی،چگونگی فراز همسری آنها،راه و روش فریب دادن مردان توسط زنان و اینکه چگونه مقدر شده است که زنان تحت سلطه و کنترل باشند،انجام میدهند.

همه این مسائل یک مشت چرندیاتی است که مردان از آن به عنوان توجیهی برای سهولت خود اندیشی بیش از حدشان استفاده میکنند.

مردان خودشیفته جوری رفتار میکنند که گویی خودشان از همه مهم تر هستند. آنها پرخاشگر ، بی حس وسخت گیر میباشند. آنها از خود محافظت می کنند با مسئله ی رد شدن از طرف کسی و یا باخت را به راحتی کنار نمی آیند. برخی از این مردان حتی در نهایت تبدیل به یک متجاوزگر میشوند.

اما چهره خودشیفتگی ضعیف و شفاف است. حقیقت این است که از خودشیفتگی انسان به عنوان نوعی سپر برای محافظت از شخص حساس و نیازمند پشت آن استفاده میشود.مردان خودشیفته ناامیدانه به دنبال تأیید دیگران هستند. آنها فقط یک مسیر متضاد برای رسیدن به این مسئله را طی می کنند:خودبزرگ بینی.

در حالی که یک مرد نیازمند برای مورد تایید قرار گرفتن توسط دیگران، خودش را مردی مهربان و بی اهمیت جلوه میدهد،  مرد خودشیفته عظمت خودش را برای گرفتن تأیید از دیگران جار میزند.

وقتی که یک زن برای شما صرفا یک پیروزی و یا امتیاز باشد و رفتارتان با او مانند مثل جام پیروزی و یا اسباب بازی میشود، به راحتی می توانید ادعا کنید که  در اطراف آنها ارزش ها و اعتقادات خود را در اولویت خود قرارمی دهیدو ریسک رد شدن از طرف آنها را بپذیرید و بر هر دیدگاهی که ممکن است داشته باشند حاکم شویید،در این حالت تمام اعتماد به نفس جذابتان را به طرز خیلی وحشتناکی بیان کرده‌اید

خودشیفتگی همچنین به عنوان نوعی از مشاوره در زمینه دوست یابی به مردان آموزش داده می شود. بخش اعظم مشاوره دوستیابی  به مردان توصیه می کند که خودخواه باشند ، “آلفا” ،

غالب در رابطه و پرخاشگر باشند و اعتراضات و ترک شدن توسط یک زن  را در نادیده بگیرند.

قسمت دوم : خودشیفتگی و جبران بیش از حد

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *