ADHD

گروه های سه گانه زنان

گروه های سه گانه زنان : بیایید با تمام زن‌های روی کره‌ی زمین که تعدادشان چیزی شبیه به تقریبا ۳.۶ میلیارد می‌شود شروع کنیم.

قطعاً شما تمایلی به اکثریت زن‌ها در جهان ندارید. پس می‌توانیم آن‌هایی که اندامشان با سلیقه‌ی شما سازگار نیست خط بزنیم. اگر خانمی برایتان جذاب نیست، با او لاس نزنید، او را به قرار دعوت نکنید، اصلا کاری نکنید.

با وجود این، دختری انتخاب کنید که با معیارهایتان سازگار باشد. اگر دختر چاق یا خوش‌اندام می‌پسندید، شانس‌تان را امتحان کنید. اگر دخترهای سیاه پوست را ترجیح می‌دهید، آفرین به شما. اگر خانم‌های جوان‌تر یا بزرگ‌تر می‌پسندید، خوش به حالتان. به خودتان با زندگی کردن بر پایه‌ی معیارهای کسی دیگر فشار نیاورید. و دوباره می‌گویم، برای رضای خدا، اگر کسی برایتان جذاب نیست، دنبالش نروید.

برای وضوح بیشتر، می‌توانیم تمام خانم‌هایی که برایتان جذاب‌اند را به سه بخش کلی تقسیم کنیم: پذیرا، خنثی، غیر پذیرا.

خانم‌های “غیر پذیرا” ،کسانی هستند که: غیر قابل دسترس و/یا بی‌علاقه به داشتن رابطه جنسی/ عاطفی با شما هستند. بیشتر دلایل مشترکی که خانم‌ها را در این دسته قرار می‌دهند عبارتند از:

– شما خیلی از او نیازمندتر باشید، که به همین دلیل جذبتان نمی‌شود.

– او دوست پسر/همسر دارد و در رابطه‌اش خوشحال است.

– اختلاف زیادی وجود داشته باشد که مانع علاقه‌ی او به رابطه داشتن با شما شود، مثل اختلاف در ارزش‌ها، اختلاف در علاقه‌مندی‌ها، تداخل زمانی و غیره…

– علاقه‌ای نداشته باشد، یا در حال حاظر دنبال مردی نمی‌گردد که وارد زندگی‌اش شود.

روشی که با آن می‌توانیم بفهمیم که یک زن غیر پذیرا است این است که نشانه‌های تمایل متقابل در او نمایان نشود و/یا نشانه‌هایی از بی‌میلی به شما نشان دهد. وقتی او را به نوشیدن قهوه دعوت کردید، اگر بهانه‌هایی بیاورد که نمی‌تواند بیاید، پس “غیر پذیرا “است. اگر شما سه بار با او تماس گرفتید و او هیچوقت با شما تماس نگرفت، پس غیر پذیرا است. اگر با او گپ زدید و او به شما گفت که سرش شلوغ است و می‌خواهد تنها باشد، پس غیر پذیرا است. اگر شما با او به گشت و گذار رفتید و او راجع‌به این که چقدر از رابطه با دوست پسرش اذیت است و چقدر شنونده‌ی خوبی برای او هستید صحبت کرد، پس غیر پذیرا است. بدون استثنا.

خیلی از آقایان وقت زیادی صرف متقاعد کردن خود به این می‌کنند که خانم‌های غیر پذیرا ممکن است از او خوششان بیاید. با یک حساب سر انگشتی متوجه می‌شوید که “اگر حتما باید درخواست کنید، پس جوابتان روبه‌روی شماست.” هیچ جای ابهامی اینجا نیست. و اگر هم هست، خیلی سریع و به سادگی با بیان این که “بنظرم شما خیلی بانمک/زیبا/جذاب/بامزه/یا هرچیز دیگری هستید، مایل هستید بعضی وقت‌ها با هم قهوه/شام/نوشیدنی بخوریم؟” می‌توانید مشکل را حل کنید.

مشکل حل شد، شما خیلی سریع می‌فهمید که جایگاه‌تان کجاست.

ولی من هنوز آمادگی ندارم…

دسته‌ی بعدی خانم‌های خنثی هستند. فهمیدن این بخش می‌تواند برای آقایان مشکل باشد، چرا که آنقدری که برای خانم‌ها معمولی است برای ما نیست. معمولا، یک مرد  در عرض چند ثانیه می فهمد که آیا می‌خواهد با زنی ملاقات کند و یا حتی با او بخوابد یا نه.

خانم‌ها این‌چنین نیستند. آنها زمان زیادی را صرف عدم اطمینان از مرد می کنند و از این راه به آن راه پیچ و تاب می خورند.

زن‌هایی که در این دسته هستند معمولا کسانی هستند که تازه با آن‌ها آشنا شده‌اید یا زمان خیلی کمی را با آن‌ها گذراندید. نکته مهمی که باید بدانید این است که زنان هرگز در این گروه باقی نمی‌مانند. درنهایت آن‌ها به سمت گروه دیگری جهت گیری خواهند کرد. و اگر هرگز پیشرفت نکنید و به آن‌ها علاقه نشان ندهید، آنگاه آن‌ها معمولاً به عدم پذیرش شما جهت می یابند (شما را وارد دایره‌ی دوستی خود می‌کنند. در دقایق دیگر، درباره‌ی این موضوع صحبت خواهم کرد).

زنان خنثی، عموما جهت گیری ندارند. اینطور نیست که آن‌ها لزوما پیشنهاد شما را رد کنند اما خودشان پیشنهادی نمی‌دهند و تمایل متقابلی ندارند و همچنان شما را مورد داوری قرار می‌دهند. اگرچه به نظر نمی‌رسد بیش از حد مشتاق باشند، اما اغلب به طور آزمایشی جواب مثبت می‌دهند. آن‌ها همچنان شما را مورد آزمایش قرار داده و گاها شما را به عنوان فردی برای ایجاد رابطه نمی‌بینند.

هدف این است که زنان خنثی را با کلمات و رفتارتان جهت دار کنید. این ممکن است به معنای معاشقه با آن‌ها یا طنازی کردن برایشان باشد و یا می‌تواند به معنای این باشد که از او بخواهید با شما به قرار عاشقانه بیایند و حتی می‌تواند به سادگی لبخند زدن به او از آن سر اتاق باشد. در هر حال هدف شما درباره‌ی زنان خنثی این است که کاری انجام دهید تا او را مجبور کنید درباره‌ی احساسش به شما تصمیم بگیرد. اهمیت اینکه او به کدام سمت جهت دار شود کمتر از این است که شما چه کاری برای جهت گیری‌اش انجام دهید.

به یاد داشته باشید که معمولا اگر زنی را در حالت خنثی رها کنید، معمولا او دیگر شما را نمی‌پذیرد و شما را به عنوان فرد مناسبی برای ایجاد رابطه نخواهد دید.

گروه آخر، زنان ” پذیرایی” هستند که از نظر احساسی/جنسی به شما تمایل دارند. شما می‌توانید زنان پذیرا را از دو طریق تشخیص دهید: 1- آن‌ها نخستین قدم رابطه را برمی‌دارند. 2-آنها تمام حرکات شما را متقابلا با اشتیاق پاسخ می‌دهند.

مثال‌هایی در باب  نخستین قدم برداشته شده توسط زنان:

-او با شما ارتباط چشمي برقرار مي‌کند و آن را نمي‌شکند.

-او سعی دارد به شما نزدیک شود.

-او شما را بی‌پروا لمس می‌کند

-او شماره شما را درخواست می‌کند یا شما را به بیرون رفتن با دوستان خود دعوت می‌کند.

-او از شما سؤالات زیادی می‌پرسد و به نظر می‌رسد واقعاً به شما علاقه‌مند است.

-او شما را با دوستانش آشنا می‌کند.

-او شماره‌اش را به شما می‌دهد.

-او با هر بهانه/داستان/یا دلیلی به سمت‌تان می‌آید تا شما با او بیرون بروید یا وقت بگذرانید.

 گروه های سه گانه زنان : اگر در حال خواندن این کتاب هستید، احتمال این وجود دارد که بسیاری از دوست دختران یا تجربیات جنسی‌ای که در گذشته با زنان داشتید فقط به خاطر این اتفاق افتاده‌اند که آن‌ها آغازگر این روابط بوده‌اند.

اشکالی ندارد اما فقط به زندگی خود ادامه دهید. جز اینکه بسیار خوش چهره هستید یا یک شیوه زندگی عالی داشته باشید و یا می‌توانید با داشتن روابط اجتماعی خوب برای ملاقات با خانمی برنامه‌ریزی کنید، تعداد اندکی از خانم‌های دورتان آغازگر روابط خواهند بود و تعداد معدودی از آن‌ها نیز اغلب شروع کننده‌ی این روابط نیستند.

در حقیقت، بیشتر زنان، به ویژه زنان بسیار زیبا، حتی اگر جذب شما شده باشند هم آغازگر نخواهند بود. به یاد داشته باشید، زنان تمایل دارند که قبل از رابطه جنسی کمتر بر روی رابطه حساب باز کنند، بنابراین (معمولاً) آن‌ها انتظار دارند که مردان در این زمینه آغازگر باشند، همچنین فشارهای فرهنگی شدیدی بر زنان وجود دارد که باعث می‌شوند در انتظار آقایان برای برداشتن نخستین گام رابطه بمانند.

راه دیگری که برای شناخت زنان “پذیرا” وجود دارد این است که آن‌ها عملکر متقابلی دارند. تشخیص میان تفاوت ظریف بین زنی که پیشروی‌های شما را جواب می‌دهد و زنی که دربرابر پیشروی‌های شما عملکرد متقابلی ندارد، اهمیت دارد. زن خنثی به هیچ وجه پاسخی نخواهد داد، بعنوان مثال، اگر در حین صحبت با یک زن خنثی کمر او را لمس کنید، او به گونه‌ای وانمود می‌کند که انگار شما این حرکت را انجام نداده‌اید.

زنی با عملکرد متقابل، حرکت مثبتی در جواب این پیشروی شما انجام خواهد داد تا به شما نشانه‌ای دهد که او قبولتان خواهد کرد و از اینکارتان خوشش می‌آید. اگر شما کمر زنی را لمس کنید و او بخواهد عملکرد متقابلی نشان دهد، ممکن است به شما و یا به محل نزدیکی نسبت به شما تکیه زند و یا در عوض او هم شما را لمس کند.

در اینجا نمونه‌های متداول دیگری از عملکرد متقابل ذکر شده است:

-او دوستان خود را نادیده می‌گیرد تا بماند و با شما صحبت کنند.

– او تماس چشمی بسیار محکمی را با شما حفظ می‌کند و کمی بیشتر از حد به هر آنچه که می‌گویید می‌خندد

– وقتی او را لمس می‌کنید، درعوض شما را لمس می‌کند.

– هنگامی که بازوی خود را به دور او حلقه می‌کنید، به شما تکیه می‌زند.

– وقتی دستش را می‌گیرید تا به جایی بروید، او نیز دست شما را می‌گیرد.

-وقتی از او درخواست می‌کنید که با هم قرار عاشقانه داشته باشید، مکانی برای رفتن پیشنهاد می‌دهد و یا فعالیتی که دوست دارد با شما انجام دهد را ذکر می‌کند.

گروه های سه گانه زنان : بیشتر زنان علاقه‌مند برای نشان دادن این موضوع، برای شما نشانه‌های کوچکی می‌فرستند تا بفهمید آنها به شما علاقه‌مند هستند. توجه به نحوه‌ی عملکر متقابل زن و توجه به نشانه‌ها بعد از کسب تجربه، در وجود شما توسعه می‌یابد اما این موضوع زمانی که دریابید که به چه چیزهایی باید توجه کنید، کار چندان سختی نخواهد بود.

بسیاری از روش‌های معاشقه که در قسمت 5 به آن‌ها خواهیم پرداخت، به روش‌های مشخصی که زنان با آن‌ها عملکرد متقابل خود را نشان می‌دهند و در چگونگی رفتار شما با این عملکردها می‌پردازد.

متأسفانه، اکثر قریب به اتفاق زنانی که با آن‌ها ملاقات خواهید کرد، با فرض اینکه شما یک آدم معمولی هستید، یا خنثی خواهند بود یا غیرپذیرا. این موضوع برای بیشتر جمعیت مردان و حتی من یک واقعیت است. پس نگران نباشید.

درصد زنانی که در هر گروه با آنها ملاقات می‌کنید در هر انسان و بسته به زمینه‌ای که برای ملاقات با زنان محیا شده، بسیار متغیر است.

به عنوان مثال، شما می‌توانید یک مغول سرمایه گذار 40 ساله باشید که پس از شرکت در کنفرانس‌ها و رویداد اینترنتی به این نتیجه برسید که بیش از 40 درصد از زنان پذیرا هستند و مقدار کمی از آن‌ها غیرپذیرا یا خنثی هستند.

اما همین مرد می‌تواند به یک کلوپ شبانه مملو از دختران مست 20 ساله برود. بزودی متوجه می‌شود که تنها 1٪ از زنان پذیرنده یا خنثی و 99٪ نیز غیرپذیرا هستند.

این مفهومی است که من آن را جمعیت شناسی می‌نامم، و به این دلیل که بسیار اهمیت دارد، تمام فصل 7 را به آن اختصاص داده‌ام.

درصد دقیقی از خانم‌هایی که در هر دسته قرار می‌گیرد، بطور دقیق وجود ندارد. بسیاری از مردان، و حتی بسیاری از کتاب‌های مشاوره دوست یابی به اشتباه زمان و تلاش زیادی بخاطر نفهمیدن این سه گروه و استراتژی که همراه با آن‌ها پیش می‌آید، از دست می‌دهند.

گروه های سه گانه زنان : برگرفته از کتاب مدل ها

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *