شماره 87 ماهنامه روانشناسی روان بنه

شماره 87 ماهنامه روانشناسی روان بنه منتشر شد

همراهان گرامی ماهنامه روانشناسی روان بنه

سلام

شماره 87 ماهنامه روانشناسی روان بنه، اولین مجله تخصصی الکترونیکی روانشناسی در بهمن ماه سال 1402 منتشر شد و از طریق سایت روان بنه در دسترس شما همراهان گرامی قرار گرفت. روان بنه به همت روانشناسانی که دغدغه آگاهی دارند تهیه و منتشر می شود و امیدواریم که رسالت خود را در این مسیر به سرانجام برساند.

خاطر نشان میکنیم روان بنه، رسانه روانشناسان ایرانی، یک ماهنامه کاملا رایگان بوده و در حال حاضر تنها بصورت الکترونیکی قابل دریافت است. شما می توانید هر ماه، ماهنامه را از طریق سایت دریافت کرده، مطالعه کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.علاوه بر این ما از دریافت مقالات و نوشته های ارزشمند شما استقبال می کنیم. برای آشنایی با روال چاپ مقاله در روان بنه به ما ایمیل ارسال کنید.

همچنین روان بنه پذیرای پیشنهادات، انتقادات و نظرات شما عزیزان می باشد. برای اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل روان بنه به نشانی info@ravanboneh.com با ما در ارتباط باشید.

 

در شماره 87 ماهنامه روانشناسی روان بنه می خوانید:

روانشناسی تئوری های توطئه و علت محبوبیت آنها

 

نحوه کمک کردن به نوجوانان و جوانان برای ارتقای توانمندی قضاوتشان

 

آیا در زوج درمانی حضور هر دونفر برای تغییرات لازم است؟ تحقیقات جدید چه می گویند؟

 

کشف جدید در درمان بیماری آلزایمر

 

و مطالب خواندنی دیگر

برای دانلود مجله می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای ارتباط بیشتر، ما را در اینستاگرام و تلگرام نیز دنبال کنید. روان بنه به داشتن دوستانی چون شما افتخار میکند و مشتاق ارتباط بیشتر با شماست.

روان بنه برای باقی ماندن و انجام رسالت خود به همراهی شما در معرفی و پخش هر چه بیشتر مجله نیازمند است. برای این امر، در کنار ما باقی بمانید.

دانلود مجله
[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *