نشانه هایی که می گوید همسر شما همچنان با شریک عاطفی سابقش در ارتباط است.

دیدن هر یک از این علائم ممکن است به این معنی باشد که شما دو نفر باید با هم صحبت کنید.

وقتی همدیگر مهم شما هنوز با یکی از سابقین تماس گرفته است، او کاملاً در دسترس شما نیست.

اگر طرف مقابلتان مرتباً در مورد شما صحبت می کند یا مدام شما را با یک سابق مقایسه می کند، ممکن است مشکل داشته باشید.

همینطور است اگر طرف مقابل شما یا یک سابق را کامل توصیف می کند یا نمی تواند از انتقاد از یک سابق دست بردارد.

در مورد اینکه آیا حفظ دوستی با سابق ها خوب است یا خیر، با طرف مقابلتان همسو باشید.

شما ممکن است با دیگر مهم خود باشید. اما آیا او واقعاً با شماست؟ یا بخشی از دیگر مهم شما هنوز با یک سابق است؟

شما ممکن است با دیگر مهم خود باشید. اما آیا او واقعاً با شماست؟ یا آیا بخشی از همسر مهم شما هنوز با یک سابق است؟

قرار ملاقات با کسی که هنوز تلفنش را با دیگری قطع کرده است سرگرم کننده نیست. به هر حال، زمانی که با اشلی شروع به ملاقات کردید، احتمالاً برای قرار گذاشتن با اشتون سابق اشلی و اشلی ثبت نام نکرده اید. مشکل این نیست که همه واقعاً یک رابطه معین را پس از جدایی به پایان می‌رسانند و در عوض ممکن است آن رابطه را وارد روابط آینده مانند آدامس روی کفش کنند. بنابراین شناسایی چنین موقعیت‌هایی در اسرع وقت، قبل از سرمایه‌گذاری بیش از حد روی کسی که ممکن است آنقدرها روی شما سرمایه‌گذاری نشده باشد، می‌تواند مفید باشد.

در اینجا 10 نشانه وجود دارد که نشان می دهد رابطه شما ممکن است سه نفره باشد تا دو نفره:

1. طرف مقابل شما مرتباً در مورد یک سابق صحبت می کند.

خوب. در برخی مواقع، طرف مقابل شما ممکن است مجبور شود به یک سابق اشاره کند. صحبت کردن در مورد روابط گذشته می تواند به شما کمک کند تا یکدیگر را بهتر بشناسید و در آینده چه کارهایی را باید انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید. با این حال، کلیدها اعتدال و زمینه هستند. برای مثال، اگر شما در حال خوردن چیپس سیب‌زمینی هستید و طرف مقابلتان می‌گوید: «اوه، سابق من چیپس سیب‌زمینی می‌خورد»، بدون اینکه چیزی غیرعادی مانند «از طریق گوشش» اضافه کند، در این صورت ممکن است تعجب کنید که آیا شخص قبلی بالاتر از آن شخص است. ذهن، به خصوص اگر اغلب اتفاق می افتد.

2. شخص مهم شما مدام شما را با یک سابق مقایسه می کند.

حتی زمانی که مقایسه‌ها برای شما مطلوب است، مثلاً «شما در بیرون آوردن سطل زباله بسیار بهتر از سابق من هستید»، این نشان می‌دهد که فرد سابق هنوز فضای ذهنی قابل توجهی را در طرف مقابل شما اشغال می‌کند. شما نمی خواهید در موقعیتی قرار بگیرید که طرف مقابلتان دائماً بین شما و یکی از دوستان سابقتان کارت امتیازی نگه می دارد.

3. شخص مهم شما هنوز دارای اقلامی از یک سابق است.

البته، ممکن است سابق شما نتواند از شر همه چیزهایی که از یک سابقش گرفته خلاص کند – مانند بچه ها. اما اگر طرف مقابلتان همچنان به چیزهایی مانند هدایای یک سابق که به آسانی دور انداخته می‌شوند دست می‌کشد، باید به این فکر کنید که طرف مقابلتان چه چیز دیگری را نیز نگه می‌دارد.

4. طرف مقابل شما سعی می کند شما را بیشتر شبیه یک سابق کند.

اگر عکس‌هایی از همسر قبلی‌تان مشاهده کردید و متوجه شدید که او دقیقاً همان کمد لباس‌های جدیدتان را دارد که توسط طرف مقابلتان انتخاب شده است، ممکن است مشکل داشته باشید.

5. طرف مقابل شما وقتی در مورد سابقش چیزی می گویید واکنش بدی نشان می دهد.

به طور طبیعی، شما نمی خواهید در مورد شخصیت های قبلی مهم خود در مورد سطل زباله صحبت کنید یا قضاوت کنید. این ظاهر خوبی برای شما نیست و ممکن است نشان دهد که شما بیش از حد ناامن هستید. با این حال، اگر متوجه می‌شوید که طرف مقابلتان نسبت به اظهارات بی‌گناه شما در مورد سابقش واکنش نامتناسب بدی نشان می‌دهد، ممکن است مشکلی وجود داشته باشد. این دو نفر ممکن است بخواهند با هم صحبت کنند.

6. طرف مقابلتان شما را به همان جاهایی می برد که با همسر قبلی به آنجا رفته است.

خوب. فقط به این دلیل که طرف مقابل شما با یکی از دوستان سابقتان در مقطعی به فرانسه رفته است، به این معنی نیست که باید بگویید “فرانسه اکنون کاملاً خارج از محدودیت است.” با این حال، اگر متوجه شدید که طرف مقابلتان می‌خواهد مرتباً به همان رستوران، همان مکان تعطیلات یا همان مکان عاشقانه‌ای که با سابقش رفت و آمد می‌کرده، بازگردد، ممکن است چیزی بیشتر از مکان، مکان، در ذهن طرف مقابلتان باشد. ، محل.

7. طرف مقابل شما یک فرد سابق را کامل توصیف می کند.

دیپلماتیک بودن و مهربان بودن در مورد یک سابق یک چیز است. این یک چیز دیگر است که یک سابق را شبیه نوعی خدایی بسازید. سوال بعدی شما این خواهد بود که “چرا هنوز با سابق خود نیستید؟”

8. طرف مقابل شما نمی تواند از انتقاد یا بد دهنی یک سابق خود دست بردارد.

می گویند نقطه مقابل عشق بی تفاوتی است نه نفرت. و نقطه مقابل بوسه نیش نیست.

 9. دوست مهم شما هنوز با یک دوست سابق دوستی دارد که برای راحتی شما خیلی نزدیک است.

بله، ممکن است برخی با افراد مهمی که دوستی با سابق خود را حفظ می کنند خوب باشند، در حالی که برخی دیگر احساس می کنند که چنین دوستی هایی نشان دهنده وابستگی عاطفی مداوم است. در نهایت، این در مورد این است که شما و شخص مهمتان انتظارات منطبق با نقشی که افراد سابق می توانند و باید ایفا کنند، داشته باشید. اگر از دوستی طرف مقابلتان با یک سابق راحت نیستید، پس هر دوی شما باید در مورد آنچه که هر یک از شما می توانید تحمل کنید، گفتگوی صریح داشته باشید. اینکه دیگران چگونه با احترام به شما پاسخ می‌دهند و نگرانی‌هایتان را ابراز می‌کنند، می‌تواند گویای خوبی باشد.

البته، همه دوستی‌ها با پیشینیان به معنای وابستگی مداوم نیست. مهم است که رابطه قبلی چقدر شدید بود و ماهیت دوستی فعلی. یک هفته قرار ملاقات در دبیرستان با ازدواج با یک سابق بسیار متفاوت است. به همین ترتیب، دوستی که گهگاه با او ناهار می خورید با دوستی که دارای مزایا است بسیار متفاوت است. اگر طرف مقابل شما با یک فرد سابق به عنوان یک محرم برخورد می کند و مرتباً در مورد شما و مسائل شخصی شما با او صحبت می کند، ممکن است مشکل داشته باشید.

10. طرف مقابل شما می گوید که تلفن او را با یک دوست قبلی قطع کرده است.

مایا آنجلو یک بار نوشت: “وقتی کسی به شما نشان می دهد که کیست، اولین بار او را باور کنید.” طرف مقابل شما ممکن است از کلمات خاص “هنوز تماس تلفنی را قطع کرده” استفاده نکند، اما در عوض ممکن است چیزهایی بگوید مانند “دلتنگ” یا “اغلب به” یک رابطه سابق یا یک رابطه فکر می کند.

فرقی نمی‌کند که طرف مقابلتان با کلمات یا با عمل به شما بگوید که هنوز تلفن قبلی را قطع کرده است، این وضعیت برای شما عالی نیست، موقعیتی که باید آن را اصلاح کنید یا به ترک آن فکر کنید. برای اینکه یک رابطه خوب کار کند، هر دو طرف باید کاملاً حضور داشته باشند و در دسترس یکدیگر باشند. در غیر این صورت، چه چیزی واقعاً باید یک شراکت باشد، یک دو نفره، می تواند بیشتر شبیه یک مناژ به نظر برسد.

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *