ADHD

قسمت اول : دوره ی درد کشیدن

قسمت اول : دوره ی درد کشیدن هنگام انجام هرگونه تغییر عاطفی یا تغییر در رفتار،دوره ای به نام “دوره درد” اولیه وجود دارد. دوره درد به طور معمول در شروع تغییر و ایجاد یک عادت جدید رخ می دهد. این دوره است

بیشترین مقاومت و ناراحتی را دربر دارد و بیشتر مردم ناامید و تسلیم میشوند.

خواه بدن سازی باشد ، یادگیری یک زبان جدید یا شروع کار جدید، دوره ای عجیبی خواهد بود که می خواهید مبارزه کنید ، در بعضی مواقع شکست بخورید و بیشتر از همه احساس آسیب پذیری کنید.

بیشتر افراد کاملاً از این احساس متنفر هستند و تا حد ممکن از آن جلوگیری می کنند. آسیب پذیر بودن خجالت آور. مشکل است در نتیجه، این افراد چیزهای جدید را یاد نگرفته یا موارد قدیمی را بهبود نمی بخشند.بارهای اولی که با یک زن به گفت و گو می نشینید و یا شماره تان را به او میدهید،احتمال ترسیدنتان زیاد است و اگر ری اکشن آن زن زیاد خوب نباشد ممکن است کمی احساس دردناکی به شما دست بدهد.ولی هیچ مشکلی نیست! اولین باری که تلفن را برداشتید تا

با دختری که دوست دارید تماس بگیرید، اولین باری که برای بوسه پیش قدم میشوید. همه آنها لحظات عصبی و پیچیده ای هستند که در مواجه با آنها چندان لذت نمیبریم. مخصوصا این پروسه برای کسانی که در گذشته با خودشیفتگی یا نقش بازی کردن به جایی رسیده اند،سخت تر است. تمرین آسیب پذیری اغلب به این معنی است که شما باید قبل از بهتر شدن ،”بدتر شوید”!

این امکان وجود دارد که هر چقدر احساساتتان را در طول عمر سرکوب کرده باشید،به همانقدر در این پروسه درد بیشتری را متحمل شوید. به عنوان محقق آسیب پذیری برن براون می گوید:  هرچقدر کمتر از شرم خود صحبت می کنید،مقدار بیشتری از آن در وجودتان دارید.

این کتاب شیوه های بیشماری برای آسیب پذیری بیشتر ارائه می دهد: چگونه احساسات خود را از طریق لباس ، گفتگو ، از بیان طنزآمیزتان و از طریق تمایلات جنسیتان بهتر بیان کنید.

قسمت اول : دوره ی درد کشیدن

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *