ADHD

قسمت سوم : دوره ی درد کشیدن

قسمت سوم : دوره ی درد کشیدن اما این هم قسمتی از این فرایند است. کم کم با قسمت “زمان دردناک” روند آسیب پذیری احساس راحتی خواهید کرد. شما به آن بی توجه می شوید و بعد برایتان قابل قبول خواهد شد.مسائلی که  درباره ی آنها نوشته ام که آنقدر مرا خجالت زده کردند که دلم میخواست بمیرم،مسائلی هستند که حالا بدون خجالت و یا پشیمانی درباره اشان صحبت میکنم. این داستان ها نوعی از داستان هایی هستند که امروزه من با هر زنی که به قرار عاشقانه می‌روم مثل همیشه برایش تعریف میکنم.

“”من خجالت زده بودم!بله این افتضاح است!بله من مشکلاتی دارم!نه من کامل نیستم.”” اینگونه صحبت ها نشانه این است که من کاملا با این موارد کنار آمده ام.من به دنبال همدردی یا اعتبارسنجی نیستم و هرگز از زن روبه رویم هیچ چیز نمی خواهم، این تنها تصویر از خود واقعی من است، فردی با عیب و نقص!

همه ما دارای نقاط ضعف،خجالت زدگی و آسیب پذیری هستیم. مرد نیازمند از نشان دادن این موارد هراسان است زیرا او بیشتر از اینکه به احساسی که راجع به خودش دارد اهمیت بدهد،به نظر دیگران راجع خود اهمیت میدهد. مرد بی نیاز از نشان دادن اشکلاتش هیچ ترسی ندارد زیرا او از احساسی که به خودش دارد نسبت به احساس دیگران به او، رضایت بیشتری دارد.

به اشتراک گذاشتن آشکارای احساس درونتان با دیگران، تبدیل شدن ازیک انسان نیازمند و ترسو نسبت به آنچه دیگران فکر می کنند، به انسان بی نیاز و رضایت داشتن درباره ی شخصیت خود را به همراه دارد. دلیل این امر این است که به اشتراک گذاری این حقایق در مورد خودتان، شما را مجبور می کند که آنها را در اختیار داشته باشید و آنها را بپذیرید و همچنین نشان می دهد که احساس خجالت زدگی  یا شرم کردنتان فقط یک احساس و بخش دیگری از بشریت شما است ، نه پایان جهان.

سوال واقعی این است که آیا شما باید از طریق زنانی که با آن ها قرار می گذارید بر روی احساسات خود کار کنید؟ نه لزوما!شما میتوانید این احساسات با دوستان،اعضای خانواده و یا یک درمانگر به اشتراک بگذارید،هرچند مشکلاتی وجود دارد که تنها با زنی که در زندگیتان وجود دارد قابل حل شدن هستند.خصوصا مشکلاتی که مربوط ایجاد صمیمیت و مسائل جنسی هستند.

اما به آرامی ، خودتان را به زیر و رو خواهید کرد و تبدیل به فردی فروتن خواهید شد و خود را در معرض دید قرار خواهید داد و بعد یاد میگیرید که این موضوع خوب است.مشکلی نیست که قبولتان نکنند،اشتباه کنید و یا چیز احمقانه ای بگویید.تسلیم نشوید. زنان به خاطر طرد شدن هایتان،اشتباهاتتان و یا چیز های احمقانه ای که گفته اید علاقه مندیشان را از دست نمی دهند. آنها از شما بخاطر توانایی شما در قبول کردن اینکه رد شده اید ، اشتباهات ، و گفتن چیزی احمقانه دوست خواهند داشت زیرا مردی که همیشه سخن فوق العاده ای برای گفتن  داشته باشد قابل اعتماد آنها نخواهد بود به این دلیل که او آسیب پذیری  اش رانشان نمی دهد و سخنانش غیر معتبر و در نتیجه نیازمند است.

قسمت سوم : دوره ی درد کشیدن

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *