ADHD

قسمت چهارم : دوره ی درد کشیدن

قسمت چهارم : دوره ی درد کشیدن : مردی که دارای چند خط خوب برای گفتن و برخی خطوط بد است و قادر به اعتراف درباره ی مورد دوم است  و به آنها بخندد، مردی است که زن به او اعتماد خواهد کرد مردی که دارای چند خط خوب برای گفتن و برخی خطوط بد است و قادر به اعتراف درباره ی مورد دوم است  و به آنها بخندد، مردی است که زن به او اعتماد خواهد کرد ودر های دنیای درون خود را هم از نظر عاطفی و هم از نظر جسمی برایش را باز خواهد کرد .راحت بودن با نواقص خود،همان” لبه تیز” شماست که او را مجذوب خواهد کرد.

بدترین قسمت از دوران درد این واقعیت است که اکثر افرادی که  در کل زندگی خود احساساتشان را خفه کرده اند ، دارای خشم فروخورده ای ، ناامیدی و شرم هستند و به طور معمول ، هرچقدر سنتان بالاتر برود این فروخوردگی هاهم بیشتر خواهد بود. و هنگامی که شما شروع به ابراز این عصبانیت وخجالت زدگی ها بکنید، تصویر زشت تری برجا میگذارید.

ممکن است خود را در حال ابراز رفتار غیرعقلانی و باورهای عجیب و غریب بیابید و یا از دست خیلی از آدم ها عصبانی شوید. در بسیاری موارد ، به همین دلیل من مردانی که عمیقاً با آسیب پذیری مبارزه می کنند را تشویق می کنم تا بتوانند درمانگری را ببینند که آنها را در این فرآیند راهنمایی کند.

ممکن است این را بخوانید و فکر کنید، “خوب، این خوب است، اما من در حال حاضر خودم را به خوبی بیان کنم و از احساساتم کاملاً آگاه هستم”

واقعا؟

من این حرفتان را قبول ندارم. در تمام سالهایی که من این کاررا انجام دادم ، موضوع مشترک

بین هر مردی که من با آنها کار کردم و با زنان مشکل داشتن،عدم آگاهی از انگیزه های احساسی خود یا ناتوانی ابراز آزادانه احساساتشان به اطرافیان بوده است.

و بخش غم انگیز این است که تقریباً همه این مردان فکر می کنند حالشان خوب است. همیشه فکر می کنیم که ما خوب هستیم و این بقیه هستند که خرابکاری میکنند.

اما نظر من این است: اگر برای شما همواره مشکل است که یک زن را به مکالمه علاقه‌مند نگه دارید؛ اگر از اضطراب زیاد اطراف زن‌ها رنج می‌برید؛ اگر همواره احساس می‌کنید باید چیزی را به دیگران و خودتان اثبات کنید، پس به من اعتماد کنید، اینجا یک مشکلی هست. و چیزی هست که شما نمی‌توانید بیان کنید یا یک حسی هست که شما به آن دسترسی ندارید. و جای نگرانی هم نیست. همه‌ی ما همین‌طوری هستیم.

قسمت چهارم : دوره ی درد کشیدن

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *