ADHD

قسمت ششم : دوره ی درد کشیدن

قسمت ششم : دوره ی درد کشیدن : به برقرار کردن ارتباط به چشم یک جمع‌آوری اطلاعات سطحی نگاه نکنید و در عوض، توجه خود را به عواطف و انگیزه‌ی پشت تمام کارهایی که انجام می‌دهید و حرف‌هایی که می‌زنید جلب کنید. آن‌جاست که تمام معناها وجود دارد.

یکبار دیگر می‌گویم چون اغلب اشتباه برداشت می‌کنند: آسیب‌پذیری یک شیوه و تکنیک نیست. یک روش زندگی است. چیزی نیست که بخواهید یاد بگیرید، یک طرز فکر است که نیاز به تمرین دارد.

بعضی وقت‌ها از مردهایی ایمیل دریافت می‌کنم که می‌گویند،”سلام، من به یک دختر تمام داستانی که سگم چطور مرد و چقدر از مادرم متنفرم را گفتم. اما او نخواست با من همخواب شود. آسیب‌پذیری موثر نیست.”

و وقتی من این ایمیل‌ها را دریافت می‌کنم، سرم را تکان می‌دهم. او مطلب را متوجه نشده. او می‌گوید “موثر نیست”.

یک نصیحت از طرف من به شما: اگر به این فکر می‌کنید که “این موثر نیست، آن موثر نیست،” یعنی شما دارید نمایش اجرا می‌کنید و نیازمندید. خیلی رک. پایان.

تمام طرز فکر این که چیزی روی زنان “موثر است” طرز فکری پر از نیاز است. چرا که ارتباط جنسی چیزی نیست که به آن دست پیدا کنید. بازی کامپیوتری نیست که مرحله را رد کنید. چیزی نیست که برای آن استراتژی پیاده کنید که آیا پیش می‌آید یا نه.

وقتی یک زن با شما و امیالتان ارتباط برقرار می‌کند، ربطی به چیزی که می‌گویید یا کلماتی که استفاده می‌کنید ندارد، بلکه به احساسی که پشت آن کلمات است ربط دارد. اگر حس شما پشت آن کلمات نیازمند و برای خدمت به خود باشد، مهم نیست شما چه می‌گویید او تمایلاتش به شما از بین می‌رود. حتی اگر دارید شخصی‌ترین و خالص‌ترین داستان‌تان را تعریف می‌کنید. اگر حس پشت کلمات‌تان واقعی و آسیب‌پذیر باشد، او نیز میلش به شما بیشتر می‌شود، حتی اگر راجع‌به لیست خریدتان یا دلیل انتخاب اسم سگ‌تان حرف بزنید. بله، شما می‌توانید برای یک رابطه‌ی کوتاه مدت فریب‌شان دهید اگر یک بازیگر ماهر شوید. اما مسلماً نباید این کار را انجام دهید. ما این‌جا نیستیم برای روابط کوتاه مدت، یادتان باشد.

پس بهایی که راجع‌به‌ آن صحبت کردیم این است که چیزی که بیان می‌کنید باید معتبر باشد. گفته‌هایتان به یک زن باید قطعی باشد.، در غیر این صورت حرفتان آسیب‌پذیری را نمی‌رساند. اگر به یک دختر بگویید که زیباست و فقط به این دلیل باشد که فکر می‌کنید با گفتن این حرف شانس بیشتری برای همخواب شدن با او دارید، پس به طرز عجیبی، او خیلی هم به این تعریف اشتیاقی نخواهد داشت. امتحان کنید. راست می‌گویم. از زن‌ها به دروغ تعریف کنید و ببینید که چگونه جوابتان را می‌دهند. مطمئن باشید خیلی خوب جوابتان را نمی‌دهند

اما اگر صادقانه از آن‌ها قدردانی کنید از این که چطور در مقابل‌تان می‌درخشند متحیر خواهید شد.

پس بهایی که باید بپردازید این است که تمام چیزهایی که می‌گویید باید تا جایی که می‌توانند معتبر باشند. هیچ میانبری وجود ندارد. بدون هیچ حقه‌ای. بگویید چون باور دارید و باور داشته باشید چون گفته‌اید. هرچه بیشتر مضطرب‌تان کند بهتر است، چرا که به این معناست که قابل اعتماد شده‌اید و باعث می‌شود که آسیب‌پذیر باشید.

مقدار جذابیت‌تان به مقدار کمبود نیازتان مربوط است. بی‌نیازی شما به مقداری که می‌توانید آسیب‌پذیر شوید دارد. و هرچقدر می‌توانید آسیب‌پذیر شوید به میزانی که با خود و دیگران روراست هستید وابسته است.

که این ما را به فصل بعد می‌رساند: موهبت راستی

قسمت ششم : دوره ی درد کشیدن

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *