ADHD

حقیقت همیشه از درون می درخشد

حقیقت همیشه از درون می درخشد : زن‌ها بطور کلی به احساسات، انگیزه‌ها و نشانه‌های اجتماعی کاملا بصیرت دارند. ما فکر می‌کنیم که خیلی باهوش هستیم وقتی به یک جمله‌ی جذاب برای باز کردن صحبت با یک زن فکر می‌کنیم، تصور ما این است که او اصلا خبر ندارد که ما مخفیانه می‌خواهیم با آن‌ها لاس بزنیم اما او میداند. همیشه با خبر هستند و خیلی مهمی هم نیست.

و نه تنها  این موضوع را میدانند بلکه این حقیقت که ما بنظر نگران رد شدن‌ درخواست‌مان هستیم میل او را از بین می‌برد. این که ما نیاز داشتیم جمله‌ها و داستان‌های جعلی تعبیه کنیم تا بتوانیم مکالمه‌ را با او شروع کنیم، چه آگاهانه چه ناآگاهانه، به آنها این پیام را می‌رساند که واقعا آدم جذابی نیستیم.

شما نمی‌توانید بیشتر از یک دقیقه هم بی‌نیازی دروغین درست کنید. تنها زن‌هایی را می‌توانید فریب دهید که مست و یا به شدت خودشان نیازمند هستند.

زن‌های بی‌نیاز و با شخصیت خیلی بالایی که بر روی توجهی که از طرف مردها دریافت می‌کنند حساب نمی‌کنند ،طاقت بازی‌ها و جمله‌های ساختگی‌تان را ندارند. آن‌ها یا نیت شما را می‌فهمند و شما را آن‌طور که هستید می‌بینند (کسی که از آسیب‌پذیری می‌ترسد) یا به راحتی فکر می‌کنند شما ارزش ندارید رویتان حساب باز کنند چرا که شما فقط ترجیح می‌دهید مشغول افسون کردن‌ها و بازی‌هاو هر چیز دیگری شوید.

آسیب‌پذیری نیازمند صداقت میباشد، و صداقت فقط وقتی کارآمد است که بدون قید و شرط باشد. که به این معناست که هرچیزی که می‌گویید و انجام می‌دهید عاری از انگیزه‌های پنهان باشد. شما فقط به سادگی افکار و احساس‌تان بدون جلوگیری از ابرازشان و بدون خجالت در لحظه بیان می‌کنید،

حقیقت همیشه به روشنی روز است. حتی اگر راجع‌به خودتان دروغ بگویید یا به شیوه‌ی خاصی نقش بازی کنید، در حقیقت این کارها بیشتر درباره‌ی خودتان و شخصیت‌تان نسبت به محتوای مطلبی که بیان می‌کنید پیام میدهد. حتی اگر اغراق می‌کنید یا کمی نقش بازی می‌کنید تا تحت تاثیر قرارشان دهید، نیات شما، بالاخره همیشه به روشنی روز معلوم هستند، و این‌ها نیز بیشتر از هر گفتن هر حرفی درباره‌ی خود واقعی‌تان به مخاطب پیام می رساند .

شما می‌توانید به زن‌ها بگویید که تولید کننده‌ی موزیک بوده و با Jay-Z دوست هستید، اما اگر بازیگر خوبی نباشید احتمال دارد ناسازگاری در رفتارتان را برای پوشاندن آن دروغ ،دیر یا زود به صورت نامحسوسی احساس کنند. آنجاست که شخصیت حقیقی شما ، کمبود آسیب‌پذیری‌تان می‌شود و ناامیدی شما برای دریافت محبت نمایان می‌شود و شما تبدیل به یک آدم غمگین، رقت انگیز و غیر جذاب می شوید.

این یک مثال کلی است که می تواند در مقیاس های کوچک تر خودش را نشان دهد. بیایید به یک مثال کلاسیک از تظاهر به بی علاقگی خود  به یک زن،برای بدست آوردن علاقه ی او نگاهی بیندازیم.

اگر تظاهر کنید که از زنی خوشتان نیامده،او نادیده بگیرید، تظاهر کنید حرفی که می‌زند جالب نیست یا احمقانه است، درحالی که از او خوشتان می‌آید، و چیزی که می‌گوید برایتان جالب است، نشانه‌های نامحسوسی در رفتارها و زبان بدنتان به آهستگی اما به قطع شما را لو خواهند داد. زره‌تان شکاف بر می‌دارد. ممکن است زیاد خندیدن به جوک‌های خودتان باشد. یا سرتان در لحظه‌ی ناجوری کج شود. یا اظهار نظر نامناسبی به دوستش بکنید که حس ناخوش‌آیندی به او دست دهد. اما ردیاب مزخرف مردم بالاخره فعال می‌شود، و صادق نبودن درباره مسائلی که درباره‌ی خودتان بیان کردید افشا می‌شود.

حقیقت همیشه از درون می درخشد

برگرفته از کتاب مدل ها

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *