ADHD

حقیقت همیشه آشکار

حقیقت همیشه آشکار : اما چه به سر مردهایی می‌آید که زیبایی یک زن را فریاد می‌زنند تا او را خوشحال کنند؟ چه به سر مردهایی می‌آید که برای زن‌ها نوشیدنی می‌خرند و التماسشان می‌کنند تا به قرار عاشقانه بروند و مدام با آن‌ها تماس گرفته و می‌گویند که همیشه در فکرشان هستند؟ آن مردها درباره‌ی قصد و احساساتشان صادق هستند، اما به نتیجه‌ای هم نمی‌رسند، مگر نه؟

مشکل اینجاست: طبیعت انسان این است که به کسی که از او خوشش آمده در صورتی که احساس کند این علاقمندی را خودش کسب نکرده است؛ اعتماد زیادی نمیکند. فرض کنید غریبه‌ای بیاید و مدام از شما تعریف کند یا برایتان چیزی بخرد، عکس‌العمل شما چیست؟

شما با خودتان فکر می‌کنید که “خیلی خوب، این مرد از من چه خواسته‌ای دارد؟” یا شاید، اگر خیلی فشار بیاورد و عجیب غریب باشد فکر می‌کنید:”خدای من، نکند قاتل روانی است؟”

این به این دلیل است که دارند نشان می‌دهند که چقدر روی تایید شدن از طرف شما حساب باز کرده‌اند بدون این که حتی شما را بشناسند، بدون این که به خودشان وقت بدهند تا با شما ارتباط برقرار کنند و شما را بفهمند. و نتیجه‌ی آن هم این است که شما به آن‌ها اعتماد نخواهید کرد. آن‌ها برای شما عجیب و غریب هستند.

به هر روز زندگی یک زن جذاب خوش آمدید!

همچین مردهایی نیازمندی خود را مثل یک بیلبورد غول پیکر در معرض دید قرار می‌دهند. تا زنی را می‌بینند شروع  به تملق کردن  که چقدر از آن زن متحیر شده درصورتی که فقط ده ثانیه است که با او ملاقات کرده. آنها شروع به خرج کردن برای اومی‌کنند ،در حالی که چند ساعت از ملاقاتشان گذشته. چیزی که زن از این مردها دریافت می‌کند این است که،” من تو را نمی‌شناسم، ولی حاضر هستم هر کاری بکنم تا مرا قبول کنی، انقدر که من ناامید هستم.” و این عمل خیلی رقت‌انگیز است.

حتی در سطح‌های بالاتر، این پیام را ارسال می‌کنند:” تنها ارزشی که من بعنوان یک مرد می‌توانم به شما بدهم پول و تعریف‌هایم است. هیچ چیز دیگری ندارم.”

یک مرد با سبک زندگی جالب و جذاب،  خواستار استانداردهای بالا برای خود و روابطش در زندگی، عجله نمی‌کند و سعی می‌کند یک زن جذاب را قبل از این که شروع به خریدن هدیه بکند بیشتر بشناسد. او صبر می‌کند تا به تعریفی که از آن زن می‌کند کاملا باور داشته باشدو اگر با او صحبت کند و متوجه شود که جدا از ظاهر خوبش مورد زیاد جالبی در آن زن وجود ندارد، علاقه‌اش را از دست می‌دهد.

به طرز عجیبی، این استانداردهای بالا و عزت نفس فرد است که باعث می‌شود زن‌ها جذب او شوند. و همین استانداردها و عزت نفس است که اکثر مردها وقت زیادی برای جعل کردن‌شان می‌گذارند.

هر زمان شک داشتید، مقصود پشت کارهایی که انجام میدهید را بررسی کنید.

حقیقت همیشه آشکار : برگفته از کتاب مدل ها

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *