ADHD

قسمت دوم : قدرت آسیب پذیری

قسمت دوم : قدرت آسیب پذیری : به این روش فکر کنید، دو مرد هستند که یکی از آنها با ابهت ایستاده و به پیش رو نگاه میکند و وقتی با مردم صحبت می کند، در چشم آنها نگاه می کند. هر آنچه که در ذهنش است را بیان میکند و اگر مردم با آن مخالفت کنند، با این قضیه به راحتی کنار می آید. اگر کار اشتباهی انجام دهد، اظهار بی اعتنایی نکرده و در صورت لزوم عذرخواهی میکند. درصورتی که در کاری خوب نباشد، به آن اعتراف میکند. او از اینکه احساسات خود را بروز دهد، ترسی ندارد، حتی اگر آن احساسات باعث طرد شد و رد شدنش در بعضی موارد شود.او هیچ مشکلی ندارد که به سمت آدم هایی برود که او را رد نمیکنند و بخاطر شخصیتی که دارد دوستش دارند.

مرد دوم همیشه غوز کرده است و چشمانش مثل دارت به هرسو پیج و تاب می خورد و هرگز نمی تواند بدون احساس ناراحتی در چشمان کسی خیره شود.او همیشه تظاهر میکند که فردی با ابهت و بامزه،اما گوشه گیر است. او از گفتن چیزهایی که ممکن است دیگران را ناراحت کند اجتناب می کند

و حتی گاهی اوقات برای جلوگیری از درگیری ، دروغ می گوید و همیشه سعی میکند افراد را تحت تاثیر قرار دهد.وقتی کار اشتباهی انجام میدهد سعی میکند دیگران را سرزنش کند و یا حتی آن را انکار کند.او احساساتش را پنهان میکند و همیشه لبخند به لب به همه می گوید که حالش خوب است،حتی اگر اینطور نباشد.او تا سرحد مرگ از طرد شدن میترسد زیرا به او این پیام را می فرستد که او مردی عصبانی و ناامید در پیدا کردن راهی است که محبت شخصی که از او خوشش نمی آید را بدست آورد.

کدام یک از این دو مرد قدرتمند هستند؟کدامیک آسیب پذیر تر هستند؟کدام یک با خودش احساس راحتی بیشتر میکند؟به نظر شما زنان بیشتر جذب کدامیک از آنها میشوند؟

اگر بخواهیم از زاویه سیرتکاملی به این قصیه نگاه کنیم،آسیب پذیری یک مرد برای زنان نشانه سازگاری و مقام مردان است.

قسمت دوم : قدرت آسیب پذیری

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *