بازاریابی ویدیویی

بازاریابی ویدیویی برای درمانگران

در دوران مشاوره آنلاین چگونه مرکز مشاوره یا مطب خود را زنده نگه داریم؟

فائزه جانمحمدی-کارشناس ارشد روانشناسی

در شرایط کنونی، سیستم خدمات رسانی تفاوت اساسی با قبل پیدا کرده و برای رشد سرویس دهی به مراجعین بیشتر باید از پلتفرم های مختلف استفاده کرد. به همین علت نمی توان از قدرت ویدیو مارکتینگ صرف نظر کرد. با اینکه مدتهاست از ویدیو برای تبلیغ در صنایع مختلف استفاده می شود، روانشناسان از این راه استفاده کافی نمی برند. برای اثبات برند و علاوه بر آن، پیدا کردن مراجعین جدید استفاده از بازاریابی ویدیویی برای رواشناسان بسیار مفید و موثر است.

فواید بازاریابی ویدیویی برای درمانگران

از سازمان یا شخص شما برای مراجع تصویر مشخصی ایجاد میکند.

افراد یا موسساتی که در زمینه سلامت روان مشغول به کارند ممکن است نتوانند با تبلیغات معمول مانند تبلیغات چاپی یا پستی تصویر مناسبی از خود در ذهن مراجع بسازند. این نوع تبلیغات تسهیلگر رابطه شخصی نبوده و نمیتوانند برای سیستمهای خدماتی سلامت روان جوابگو باشند. بازاریابی ویدیویی این قابلیت را دارد که از درمانگر، تصویری واقعی برای مراجع بسازد و به تثبیت برند او در زمینه خدمات سلامت روان کمک کند.

مراجعین، احساس ارتباط بیشتری با درمانگر پیدا میکنند.

یکی از نکاتی که بازاریابی ویدیویی به آن کمک میکند، شناخت لحن، نحوه برخورد، تن صدا و نوع صحبت کردن درمانگر است. مراجعین ترجیح میدهند در رویارویی با درمانگر آنلاین، از قبل شناخت مناسبی در مورد نحوه رویارویی با او داشته باشند. بازاریابی ویدیویی راهی عالی برای دستیابی به این هدف است. یک ویدیو می تواند لحن و نوع گفتار درمانگر را مشخص کند و ایده خوبی از فضای درمان با درمانگر به درمانجو بدهد.

به سادگی جلب توجه میکند.

بازاریابی ویدیویی راهی سریع و موثر برای دیده شدن در جمع مراجعان است. تحریک حس دیداری و شنیداری فرد بصورت همزمان باعث می شود فرد احساس درگیری و ارتباط مستقیم با درمانگر حاضر در ویدیو کند. با جلب توجه بیشتر افراد، درمانگر شانس بیشتری برای پیدا کردن مراجعین جدید خواهد داشت.

آیا بازاریابی ویدیویی واقعا موثر است؟

تحقیقات نشان می دهد که ویدیو مارکتینگ به برقراری ارتباط موثر بین درمانگر و درمانجو قبل از شروع گفتگو کمک کرده و تسهیلگر بسیار مناسبی است. در حالتی که با مراجعه آنلاین بخشی از ارتباط بین درمانگر و مراجع از دست می رود، ویدیو به شروع و توسعه یک رابطه درمانی قدرتمند کمک میکند.

برای شروع، نیازی به سخت گرفتن نیست. حتی لزومی به تهیه ویدیوها و تیزرهای تبلیغاتی پر خرج نیست و حتی درمانگر می تواند با فیلم گرفتن از خودش شروع کند. کیفیت محتوی داخل ویدیو از کیفیت تصویر اهمیت بیشتری دارد بنابراین تمرکز باید روی حرفی باشد که قرار است گفته شود و نه روی کیفیت ویدیو و تصویر.

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *