شماره 24 ماهنامه روانشناسی روان بنه منتشر شد.

شماره بهمن ماه ماهنامه روان بنه با دستاوردی جدید در حوزه روانشناسی و در دوسالگی این مجله تخصصی انتشار یافت.

ماهنامه روانشناسی روان بنه در ابتدا و در حدود دو سال پیش با رسالت ایجاد رسانه ای برای جامعه روانشناسان و فراهم ساختن بستری برای تعامل هرچه بیشتر علاقه مندان، دانشجویان و متخصصان این رشته با یکدیگر و در هفت حوزه اساسی، درمان شناختی رفتاری، رواندرمانی کودک و نوجوان، درمان پویشی، زوج و خانواده، آمار و روش تحقیق، روانشناسی صنعتی و سازمانی و   علوم شناختی  پا به عرصه روانشناسی گذاشت .

همانطور که انتظار می رفت در زمان کوتاهی به دلیل غیر انتفاعی بودن و نداشتن نگاه بازاری بر خلاف بسیاری از هم صنفان، جای خود را در فضای این روزهای جامعه روانشناسی باز کرد و ما نیز پس از استقبال گسترده مخاطبین بر آن شدیم تا در دوسالگی ماهنامه، روال رسمی تری به آن بدهیم و مسیر جدی تری را برای پیشبرد اهداف فراهم کنیم.

بنابراین پس از پیگیری های گسترده و تلاش های بی شمار تیم اجرایی روان بنه و زمان انتظاری طولانی، توانستیم مجوز رسمی نشریه روانبنه را به شماره 80444، از هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت ارشاد دریافت کنیم.

کارنامه مجله روان بنه تا کنون :

انتشار ۲۳ شماره بدون وقفه

چاپ ۱۵۱ مقاله در ۷ حوزه

به طور متوسط ۶۰۰۰۰ بازدید از هر شماره

در مجموع 1.380.000 بازدید

بدون شک تحقق اهداف این مجله بدون تلاشهای تیم روان بنه، مقالات اثرگذار همکاران محترم و دلگرمی ها و نظرات مخاطبین عزیزمان میسر نبود.

ازاین اتفاق بسیار خوشحالیم و این موفقیت را با شما سهیم هستیم. و امیدواریم با حمایت های معنوی و علمی شما دوستان بتوانیم همچنان به تولید و انتشار این مجله و ارتقای تعامل میان روانشناسان بپردازیم.

برای دریافت این شماره ماهنامه روان بنه کلیک کنید.

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *